Pages

Friday, February 10, 2012

Gambar Ustaz Azhar Idrus Masa Muda



sama macam zizang je ..

Tak sangka erk ustaz ni dulu bukannya memang asal-asal dah macam alim je.. tapi penghijrahan yang beliau pilih dah menjadikan beliau seorang ulama tersohor di malaysia..mana taknya, setiap kuliah yang ustaz adakan, penuh sesak satu masjid.. itulah aura orang yang bernama Ustaz Azhar Idrus.

Pendekatan yang beliau gunakan iaitu mendekati golongan muda melalui aktiviti-aktiviti beliau dilaman-laman sosial seperti di faceboook dan ustazazhar.net banyak membantu golongan muda dalam memahami dan memantapkan pengetahuan terutamanya dalam hukum fiqh.

Lain-lain link yang berkaitan dengan Ustaz Azhar :
Kami Peminat Ustaz Azhar Idrus
Koleksi Printscreen Soal Jawab Ustaz Azhar Idrus ( Original )
JkkFanClub
Ustaz Azhar Idrus
youtube



Family Ustaz Ahar Idrus kini..

Siapa pun anda pada hari ini, tak menjamin siapa anda pada hari esok. Kalau dulu mungkin ustaz Azhar sendiri pun tak menyangka beliau akan jadi seperti siapa beliau pada hari ini, anda juga begitu. Jika sekarang anda berada jauh dari Islam, maka berjihrahlah dengan hati yang ikhlas. Islam is the way of our life. Jadikan islam cara hidup kita. Jangan bertangguh lagi.

3 comments:

.izzati liyana. said...

rock tuh ustaz muda-muda dulu. hehe.

Idzhar Bin Yaacob said...

caya lah ustaz.

Anonymous said...

bini dier ada 2 orang ker anak dier ada 3????? jeng jeng jeng....aku suka ustaz ni coz dia tak judge orang or label orang suka-suka hati...

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...