Pages

Wednesday, February 1, 2012

Ustaz Don pakai kot


Ustaz bukan hanya kena pakai jubah dan serban je .. bersesuaian dengan tempat. Bila nak mengajar atau bagi ceramah, pakai serban .. bila kat luar, pakaian santai jelah .. ustaz pun nak bergaya jugak.

Tengok ni .. hensem tak ustaz Don .. 



Selalunya Ustaz Don Daniyal kerap memakai jubah dan berserban. Tapi kali ini penampilannya agak jauh berbeza.





Ustaz Don Daniyal kelihatan lebih kacak, segak dan bergaya dengan mengenakan pakaian sut kemeja bersama kot hitam di sebuah majlis. Wah siapa kata ustaz-ustaz tak boleh bergaya. Smart siot!




Posing ala-ala photo model lagi ..


Biodata Ustaz Don
Nama: Don Daniyal Don Biyajid
Tarikh lahir: 14 November 1984
Tempat lahir: Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Tinggi: 171 sentimeter
Berat: 56 kilogram
Pekerjaan: Pensyarah muda & pendakwah bebas bertauliah di Pulau Pinang dan Selangor
Status: Bujang (bertunang)
Pendidikan: Ijazah Sarjana Muda Takhassus Qiraat dari Maahad Qiraat Shoubra, Mesir.

4 comments:

sabree hussin said...

memang segak r

.izzati liyana. said...

gila style ustaz. cayalah. :D

LydSunshine said...

Perghh.. Macam brad pitt.

Norsha said...

jejaka idaman malaya ni

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...